P.A.P.A

Perjalananku sebagai seorang Papa baru...Buat isteri tersayang...i hope we enjoy to be a good Papa n Ibu...our beloved Aisyah Sofeya...We try our besT~

Alhamdulilah syukur, tanggal 28.8.2010 @ HUSM Kubang Kerian jam 1.15am...lahirlah seorang puteri seberat 3.8kg diberi nama Aisyah Sofeya__keranamu lahirnya panggilan Papa...Semoga Papa dapat memberikan yang terbaik buat Kamu...Aisyah Sofeya binti Abdul Qayyum...bermulanya kehidupan seorang papa:::13.2.2014-Sofeya mendapat adik lelaki..Luqman Alhakim nama diberi, dilahirkan di Hosp Kuala Krai...Dah tua berasa diri, pabila angka 3 siries menjengah utk diri,,,

Sunday, October 24, 2010

s.e.l.a.m.a.t menempuh final e.x.a.m

Salam Sejahtera kepada kalian semua...
Mohon maaf kerna aku baru belajar membuat blog...sedikit teruja pun ada!!! hahaha...
Actually..aku dah lama dgr pasal blog ni..tapi mungkin dek kesibukan tugas seharian, inilah masa yg sesuai utk aku berblog'....jgn berbolok dah la abdulqayyum!....<aper lagi aku nak tulis eaa.~>
Time aku dok menaip ni pun...isteri tersayang bersama puteri kesayangan (Aisyah Sofeya) sedang lena di ulit mmpi indah...ibu mimpi aper tu? hehehe...nanti ada masa hajat nya nak bawak ibu dan sofeya bercuti...yerla...lepas akad nikah...x sempat bercuti(bulan madu)..tup2 sofeya dah 59 hari...sekejap plak aku waser...aisey..dah nak cakap loghat teganu dah..hahahhaha....

Sebenarnya...aku cuma nak share @ mengisi masa lapang shj...al maklumlah...student2 ku sedang menempuh musim Final Exam:::So bersesuaian dengan tajuk entry di atas...To all my student...+ Student DPH...Good Luck okeh! Be the Best Among the BesT!...

1 comment: