P.A.P.A

Perjalananku sebagai seorang Papa baru...Buat isteri tersayang...i hope we enjoy to be a good Papa n Ibu...our beloved Aisyah Sofeya...We try our besT~

Alhamdulilah syukur, tanggal 28.8.2010 @ HUSM Kubang Kerian jam 1.15am...lahirlah seorang puteri seberat 3.8kg diberi nama Aisyah Sofeya__keranamu lahirnya panggilan Papa...Semoga Papa dapat memberikan yang terbaik buat Kamu...Aisyah Sofeya binti Abdul Qayyum...bermulanya kehidupan seorang papa:::13.2.2014-Sofeya mendapat adik lelaki..Luqman Alhakim nama diberi, dilahirkan di Hosp Kuala Krai...Dah tua berasa diri, pabila angka 3 siries menjengah utk diri,,,

Sunday, December 12, 2010

mood yg tak menentu

Assalamualaikum...

Hari ini dah 13 Disember...Macam biasa aku tak da kelas sgt...student pun masih bercuti...dan seperti biasa rutin harian bangun pagi,g kerja,mkn,then balik...sedikit sbanyak produktiviti dan juga semangat utk ke opis tak tinggi sgt...so far,bangun pagi aku sendiri pon tak tahu kenapa setiap awal pagi mood aku pasti akan serius...kesian plak kat Mdm Rosmawati.
Satu perkara yg paling tak suka kalau bangun pagi baru nak iron baju...pergh..kalu ikotkan dah spend 10-15 minit kat situ.Then,kelam kabut g opiz dan mmg jarang sgt nak breakpest kat umah...
Setelah di teliti may b aku menghadapi masalah utk tido di mlm hari...setiap mlm pasti aku sesak nafas akibat asma+lelah.Ini menyukarkan utk tidor...

hari ini kengkawan pejabat ajak main futsal,tetapi aku tak dapat join.Ini kerana sejak berkahwin,komitmen terhadap anak dan isteri lebih menjadi keutamaan.
tambah pula pinggang dan lutut yg kembali sakit (aduh2...baru 26 thn,tapi sakit cam org umur 46thn!)

1 comment: