P.A.P.A

Perjalananku sebagai seorang Papa baru...Buat isteri tersayang...i hope we enjoy to be a good Papa n Ibu...our beloved Aisyah Sofeya...We try our besT~

Alhamdulilah syukur, tanggal 28.8.2010 @ HUSM Kubang Kerian jam 1.15am...lahirlah seorang puteri seberat 3.8kg diberi nama Aisyah Sofeya__keranamu lahirnya panggilan Papa...Semoga Papa dapat memberikan yang terbaik buat Kamu...Aisyah Sofeya binti Abdul Qayyum...bermulanya kehidupan seorang papa:::13.2.2014-Sofeya mendapat adik lelaki..Luqman Alhakim nama diberi, dilahirkan di Hosp Kuala Krai...Dah tua berasa diri, pabila angka 3 siries menjengah utk diri,,,

Tuesday, April 19, 2011

Trip Splendid Splash Bukit Gambang

Terima Kasih kepada semua peserta Splendid Splash @ Gambang...
Korang mmg sporting n saya sangat enjoy menikmati percutian "day trip" ini.....
Secara keseluruhan, saya amat berpuas hati...unexpected situation sentiasa berlaku...
jadi ia merupakan cabaran2 sebelum kita berjaya melakukan trip ini...

Kami bekumpul seawal jam 7-8 am...tapi bas yg ditempah sampai seawal jam 9-10am...nak buat cmne..pasrah jer la...

Pagi itu, saya dgn  isteri bercadang untuk membeli nasi lemak sebanyak 33 bungkus...
dan air teh o panas 

Walaubagaimanapun, diharapkan nasi Lemak ini
dapat menjadi alas perut buat semua peserta...

Dan yang agak membuat kami spoil ialah bila bas lewat...huhuhuhu
then apa yg berlaku? driver bas tak mintak maaf dan buat muka slumber...
dengan profesional, aku tidak boleh marah...nanti x best la plak coz mulakan perjalanan dengan penuh emosi
***************
Kami tiba di Gambang Water Park dlm jam 1-2ptg....
lepak sampai Water Park tutup~....
Anaknda Sofeya agak excited..merangkak dalam air di usia 8 bulan...
~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami bertolak pulang jam 7ptg...
menuju ke East Coast mall...spend 2-3 jam..then mkn2...zassss
balik....

kami selamat tiba kat KTB around kul 4.30pg...

Trip yang best..tapi mmg aku rasa serik...
coz naik bas yg spring "belon"

aser nak termuntah +++ pening....

* p/s: sangat berharap pihak pengurusan Bukit Gambang memantau kualiti staff mereka ter utama di bahagian restoran dan kaunter khidmat pelanggan... 





No comments:

Post a Comment