P.A.P.A

Perjalananku sebagai seorang Papa baru...Buat isteri tersayang...i hope we enjoy to be a good Papa n Ibu...our beloved Aisyah Sofeya...We try our besT~

Alhamdulilah syukur, tanggal 28.8.2010 @ HUSM Kubang Kerian jam 1.15am...lahirlah seorang puteri seberat 3.8kg diberi nama Aisyah Sofeya__keranamu lahirnya panggilan Papa...Semoga Papa dapat memberikan yang terbaik buat Kamu...Aisyah Sofeya binti Abdul Qayyum...bermulanya kehidupan seorang papa:::13.2.2014-Sofeya mendapat adik lelaki..Luqman Alhakim nama diberi, dilahirkan di Hosp Kuala Krai...Dah tua berasa diri, pabila angka 3 siries menjengah utk diri,,,

Friday, July 8, 2011

Mr Q pasti akan rindukan anak& isterinya

beberapa jam sjer lagi ...
aku akan berangkat menuju ke menara gading nun jauh di sana...
menghantar anak dan isteri ke sana...
(aku bercuti peristiwa selama 1 weeks start 10july2011 )

wahhhh....perasaan sukar nak di gambarkan...
kalau diberi pen dan kertas...rasa nya aku nak lukis gambar luv besar2...
dalam tu tulis lak nama SOFEYA+ROSMAWATI
then tulis 2012 besau2...supaya masa cepat berlalu...

utk makluman...ini baru kali pertama nak menempuh 
rasa PJJ-perkahwinan jarak jauh!

dugaan dan ujian dari yg MAHA ESA...
Bermula esok...tercatat lah dlm sejarah perkahwinan aku bersama isteri...
terpaksa berkorban....

Bermula saat ini nanti...
aku akan menjadi pengguna bas express tegar...
dari KT---->Perak....

silap2 aku akan kurus spt Osman Kering
dok setiu sorang2
tanpa perlu mkn ubat pelangsing...

yg pastinya...cmner aku nak dok umah sorang2...
mmg aku akan terbayang isteri
yg sgt rajin membuat kerja umah...
anak ku aisyah sofeya
yg sangat aktif bermain dalam rumah...

perghhhh!!!!
Semoga masa berlalu dengan cepat nya....

Sofeya+Ibu(isteriku)...rindu dan sayang kamu...





2 comments:

  1. oit..oit..sabaq byk2 no..sedih aih aku baca ni..huhuhuuu

    ReplyDelete
  2. haha...hg seday ka...aku lagi sedey ni...1 1/2 thn woooo...mmg anak dan isteri aku bermastautin selama hmpir 2 years kira2 nya kat upsi ni...hang kenduri bila weih...

    ReplyDelete