P.A.P.A

Perjalananku sebagai seorang Papa baru...Buat isteri tersayang...i hope we enjoy to be a good Papa n Ibu...our beloved Aisyah Sofeya...We try our besT~

Alhamdulilah syukur, tanggal 28.8.2010 @ HUSM Kubang Kerian jam 1.15am...lahirlah seorang puteri seberat 3.8kg diberi nama Aisyah Sofeya__keranamu lahirnya panggilan Papa...Semoga Papa dapat memberikan yang terbaik buat Kamu...Aisyah Sofeya binti Abdul Qayyum...bermulanya kehidupan seorang papa:::13.2.2014-Sofeya mendapat adik lelaki..Luqman Alhakim nama diberi, dilahirkan di Hosp Kuala Krai...Dah tua berasa diri, pabila angka 3 siries menjengah utk diri,,,

Thursday, August 11, 2011

serba salah aku:::

Salam..
rasa bersalah huh!
mana taknya
minggu ni kalau ikotkan 
dah bincang dgn si isteri...

aku x ke sana...
maklum sajalah...
next week cuti ari rabu....
jadi ingat hajat di hati nak g minggu depan...
minggu tulat tu plak aku dah g amik si isteri dan Sofeya...

Jadi yg membuatkan aku serba salah ialah 
pabila...
osmate si isteri....pulang ke kg di kedah bersama anaknya 
jadi tinggal la isteri dan sofeya::::
(anak osmate si isteri terkena air panas di perut dan tgn)

nak dijadikan cerita:::
aku plak dah berjanji dengan kelab belia daerah setiu
dan kelab radio Amatur (walkie talkie)
akan hantar student utk event diaorang
bg kutipan derma membantu magsa umah terbakar:::

jadi event tu plak jatuh pd hari sabtu:::
perghhhh~cmner nak buat ni...
kesian~kat isteri....ding dong (bab duit sanggup dikorban kan)

tapi kan dah tersepit:::next time mmg aku xkan buat /join 
sebarang aktivit di hujung minggU
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

No comments:

Post a Comment