P.A.P.A

Perjalananku sebagai seorang Papa baru...Buat isteri tersayang...i hope we enjoy to be a good Papa n Ibu...our beloved Aisyah Sofeya...We try our besT~

Alhamdulilah syukur, tanggal 28.8.2010 @ HUSM Kubang Kerian jam 1.15am...lahirlah seorang puteri seberat 3.8kg diberi nama Aisyah Sofeya__keranamu lahirnya panggilan Papa...Semoga Papa dapat memberikan yang terbaik buat Kamu...Aisyah Sofeya binti Abdul Qayyum...bermulanya kehidupan seorang papa:::13.2.2014-Sofeya mendapat adik lelaki..Luqman Alhakim nama diberi, dilahirkan di Hosp Kuala Krai...Dah tua berasa diri, pabila angka 3 siries menjengah utk diri,,,

Friday, December 16, 2011

Sabtu Minggu Ke-3 di Bulan Disember

Salam pembuka bicara...
Semalam aku berjaya mengharungi kehidupan sebagai seorang ayah+suamI
tanpa isteri + anaK di CC...

Life Di AsrAMa mmg MengaJar
aku nostalgia time belajar 
di SintoK satu masa dulu...

Sendirian...
bermula dgn saarpan pg seorang diri...
kemudian terus mengemas bilik sendiri...
basuh baju sendiri...
yg mana sebelum ini baju di beres kan oleh isteri...
(terima kasih syg utk semua itu)...

Leka  di opiz...
dr jam 3ptg-9mlm...

kemudian Syed dtg mengambil aku di depan pgr kolej...
menuju untuk santapan dinner...
turut mnyertai  Lutfi & Mansur...

 Chicken CHop...
itulah menu kami...
bayaran telah di bereskan oLeh Syed...
RM39.00...

Sekembalinya dr dinner...
aku menjemur pakaian...
dan aku telah mengalami INSOMNIA...
komfius plak nak eja...
tapi mmg x lena tidoq org kedah kata...

last2..tup2...tudia kul 5.30 pagi baru bleh lelap mata...
dan apa yg berlaku aku sempat dua kali mengutus mesej buat isteri tersayang yg aku...
ingin berhubung dgn beliau...
namun biarlah dia tidoq lena dulu...

kesian dia wat dua jawatan dalam satu masa..
as a stdent n as a mother...

However...lastly terlepas subuh kali ni...
sedar kat kul 9-10am...
bersiap dan terus mandi bersiap...keluar utk membaik pulih lampu moto...
habis dalam rm 50....

No comments:

Post a Comment